معمولا ابزارهای خوب سئو باید چه قابلیت هایی داشته باشند؟
نوشته شده توسط : افتخاری

نظارت ظریف موقعیت فنی وبسایت (Site Audit)
محاسبه ظریف و محاسبه کلمه ها ابزار سئو کلیدی و ارائه توصیه های کلمه ها کلیدی بلند (long-tail Keywords) و لغت ها کلیدی کوتاه (short-tail Keywords) در این مورد
ارائه تجهیزات وسیع برای بررسی و نظارت وبسایت ها رقبا در سوی انجام شغل های بهتر و استعمال از تجربه دیگرافراد در زمینه‌ی بهینه سازی
ارائه گزارشات بی نقص و هر روزه در قالب نمودارهای متفاوت یار و همدم با فردی سازی آن‌ها
و بخش اعظمی دیگر از تجهیزات که می‌توانید نخست وبسایت آفریننده ابزار متبوع را مطالعه نموده و آنگاه مبادرت به تنظیم ورژن متبوع کنید.

هم اکنون در‌پی قصد داریم چندین ابزار اثر گذار را که برای seo گزینه به کار گیری قرار می گیرد, سرویس شما معرفی نماییم:

 

1 - ابزار Ahrefs


این ابزار یکی شایسته ترین ها در عالم به حساب آورده می شود و خدمات و سرویس ها زیادی را برای شما در حیث گرفته میباشد. ابن ابزار از نخست به طور مبلغی می باشد و شما میتوانید ورژن 7 روزه آن را که به قیمت 7 دلار هم میباشد تعیین فرمائید و در شکل رضایت از آن, مبادرت به تنظیم ورژن اساسی کنید. اما در ورژن 7 روزه نیز همه قابلیت و امکان ها در چنگ شما قرار داده می‌گردد تا شما بتوانید شایسته ترین تصمیم گیری را در این مورد داشته باشید.

ما در گروه آموزشی الگوها یک یادگرفتن بدون نقص از ابزار Ahrefs در چنگ شما قرار داده ایم تا بنتوانید به محض تهیه و تنظیم یک کدام از ورژن های ابزار Ahrefs آن را راه‌اندازی نموده و برای اینترنت خویش استعمال نمائید.

 

2 - ابزار Monitorbacklinks


خوشبختانه این ابزار اذن به کار گیری 30 روزه و بدون پول را در دست شما قرار می‌دهد و همان طور که از اسمش معین میباشد, برای رصد و مانیتور کردن بک پیوند ها آیتم استعمال قرار می‌گیرد. یک کدام از تخصصی ترین ابزارها دراین مورد به حساب آورده می شود و تجهیزات نیکی مانند رصد کردن و نظارت بک لینک و پیوند های رقبا را می توانید درین ابزار داشته باشید.

فراگیری بدون نقص این ابزار هم در گروه آموزشی الگوها برای شما تهیه و تنظیم شده‌است که می‌توانید هم قالب همین فصل و هم به طور جدا (تهیه و تنظیم ابزار Monitorbacklinks) آن را تهیه و تنظیم فرمائید.

 

3 - ابزار MOZ


یکی از دیگر از شایسته ترین ابزارها در دنیای بهینه سازی به حساب آورده می شود و این ابزار تا یکسری روز (عموما 30 روز) ورژن مجانی را اما با تجهیزات محدود در چنگ شما قرار می‌دهد. کمپانی MOZ دو کلمه و واژه هم به اسم های Domain Authority و Page Authority را داراست که قدرت و واحد سنجش خیر و خوبی برای سنجش seo وبسایت ها به حساب آورده می شود.

شما درحال حاضر میتوانید یادگرفتن مجانی ابزار MOZ را مستقیما از روی سرورهای تارنما الگوها دانلود نموده و با تجهیزات خوب این ابزار آشنا گردید.

 

4 - ابزار Alexa


وبسایت و ابزار Alexa از قدیم گزینه اعتنا بخش اعظمی از صاحبان وب سایت ها و seo امور بوده میباشد و شما می توانستید جايگاه یک وبسایت را هم به طور در میان المللی و جهانی و هم در مرزو بوم مرتبط با سایت نظارت و حتی با دیگر تارنما ها مقایسه کنید. ولی این مقایسه می تواند تقریبی باشد البته قادر است معیار خیر و خوبی برای محاسبه سایت ها هم باشد.

امروزه (سال2020) این وبسایت رویش متعددی نموده است و حتی ابزارهای منحصربه‌فرد هم مانند Ahrefs و MOZ در مشت یوزرها قرار داده میباشد که بیشتر قسمت های این ابزار به طور مبلغی است.

فراگیری مجانی ابزار الکسا هم حال در وبسایت آموزشی الگوها وجود داراست و مستقیما میتوانید آن را دانلود کنید.

 

5 - ابزار SEMrush


این ابزار هم قادر است تحت عنوان جایگزین یک کدام از ابزارهای بالا که در موردشان کلام شد درآینده برای شما گزینه به کارگیری قرار بگیرد. متاسفانه به جهت تحریم ها نمی قدرت از این ابزار به طور مطمئن استفاده کرد و حتی گزارش هایی از مسدود شدن وبسایت های اهل ایران که درین ابزار اضافه گردیده بودند نیز آمده میباشد. به این ترتیب در صورتیکه دوست دارید می‌توانید از تجهیزات مجانی آن استعمال فرمائید و حتی با ابزارهای دیگر هم مقایسه نمائید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: